groessen.jpg

Mobiel pinautomaat

In de Dorpsvisie werd gesignaleerd dat het wenselijk is om in Groessen een pinautomaat ter beschikking te hebben bij evenementen. Bij de aanbieding van de Dorpsvisie werd hierop goed ingespeeld door Rabobank de Liemers.

De bank heeft een groot bedrag ter beschikking gesteld waarmee de aanschaf van een mobiel pinautomaat en de bijkomende kosten voor 3 jaar gefinancierd kan worden. De Dorpsraad heeft Stichting Dorpshuis Groessen gevraagd de aanschaf, het beheer en het onderhoud van de mobiele pinautomaat over te nemen en te faciliteren.

In het Dorpshuis kan tijdens de activiteiten betaald worden met de pin. Daarnaast kunnen andere verenigingen tijdens evenementen een beroep doen op het mobiele pinapparaat. Aanvragen van het apparaat kunnen ingediend worden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij de beheerder van het Dorpshuis, Jos Peters.

Om e.e.a. goed in te plannen verzoeken wij u tijdig kenbaar te maken wanneer u de pinautomaat wilt gebruiken. Alleen kosten voor de transacties zijn voor rekening voor het evenement en /of de vereniging.